Μεταϊμπρεσιονισμός
Όρος που επινοήθηκε από τον άγγλο κριτικό τέχνης Ρ. Φράυ, με την ευκαιρία της έκθεσης έργων των Σεζάν, Ντεραίν, Ματίς, Σερά, Βαν Γκογκ, Ρουώ, Πικάσο, κ.α. στην Γκαλερί Γκράφτον του Λονδίνου, το 1910. Παρ’ όλο ότι δεν μπορεί να γίνει λόγος για κάποιο ενιαίο, κοινό ύφος των καλλιτεχνών αυτών, είναι πάντως γεγονός ότι όλοι τους είχαν αντιδράσει στην έμμονη ενασχόληση των ιμπρεσιονιστών με τα οπτικά φαινόμενα.